عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 9 بهمن 1400
بازدید : 209
نویسنده : mozhgan

عضلات صورت با گذشت زمان فک پایینی را فشرده و باریک می‌کنند که در نهایت در قرار گرفتن و چینش دندان های پایینی در کنار هم تاثیرگذار است. بنابراین باید در اولین فرصت ارتودنسی دندان پایین را برای رفع مشکل و جلوگیری از مشکلاتی که در آینده به وجود می آید انجام دهید. 

کاربرد ارتودنسی

 در این مقاله سعی داریم به ارتودنسی دندان های پایین بپردازیم. برای این کار ابتدا باید بدانید ارتودنسی چیست و به چه کاری می آید؟

ارتودنسی یکی از روش هایی است که مشکلات دندانی را که بیشتر از نظر ظاهری به مشکل بر می خورند حل می کند. ارتودنسی فقط روشی برای زیبایی نیست.بلکه؛ این روش به درمان مشکلات ناشی از دندان کمک می کند. 

رایج ترین ارتودنسی

پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین ارتودنسی ها، انواع سنتی آن ها هستند که دارای براکت و سیم هایی می باشند که روی دندان های شما قرار می گیرد. اما این تنها روشی نیست که شما می‌توانید از ارتودنسی استفاده کنید. 

انواع مختلف ارتودنسی

 اگر شما در فک بالایی مشکلی نداشته باشید و فقط دندان های فک پایینی تان به مشکل برخورده باشد، می توانید فقط از روش ارتودنسی دندان پایین استفاده کنید.  ولی این کار باید توسط متخصص ارتودنسی تجویز شود. به این دلیل که برخی اوقات با اینکه مشکلات فقط در دندان های پایینی اتفاق می افتد ولی ممکن است نیاز باشد هم دندان های پایینی و هم در دندان های بالایی ارتودنسی شود تا مشکل به خوبی حل شود. همچنین باید بدانید که اگر فقط دندان های پایینی تان مشکل دارد نباید درمان آن را عقب بیندازید به این دلیل که ممکن است در طولانی مدت خطراتی را برای دهان، فک و استخوان فک تان به وجود بیاورد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان بالا

رایج ترین مشکل دندان در ارتودنسی

یکی از مشکلاتی که ارتودنسی دندان می تواند حل کند که خیلی از افراد درگیر آن هستند کج بودن و یا جلو بودن بیش از حد دندان های نیش یا جلویی می باشد. این مشکل بسیار زیاد بوده و باعث می شود که هم حین غذا خوردن به مشکل بخورید و هم زیبایی لبخند (طرح لبخند) شما از بین برود. شما می‌توانید با ارتودنسی دندان جلویی چه در قسمت پایین و چه در قسمت بالای فک این مشکل را حل کنید.

منبع: متخصص ترمیم و زیبایی





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com